Pouzivate nekdo MCU ADuC8xx od Analogu?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Duben 18 22:53:06 CEST 2007

ADuC je super rodina mikrokonvertoru s jadrem x52 a dnes jiz i ARM7.
APN s trivialnimi zapojenimi jako blikac LEDkou nebo voltmetr s ukazkou kodu od Analogu tak uplne necekejte. Podpora a "vzorove" pouziti ze strany internetove komunity je mensi, mozna je to dano nedostupnosti MCU v DIL pouzdre, mozna cenou ci obecnou dostupnosti.
Pokud mate chut lze s ADuC zacit bez vetsich problemu, zkuste najit jiny MCU s 24bit ADC a 12bit DAC s cenou pod 10$.
Pokud mate konkretni dotazy, sem s nimi, pokud budu vedet rad poradim