Varici kondenzatory - DVD Sencor SDV-7102

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Středa Duben 18 15:01:27 CEST 2007

Mati ma doma SDV-7104 a uz jsem ho taky 3x opravoval:
1. nesel zapnout - menil jsem kondiky na 3.3V vetvi
2. cca po mesici nesel opet zapnout - menil jsem kondiky na 5V vetvi
3. cca po dvou mesicich sice zapnout sel ale necetl disky - disk se tocil pomalu a o koncak motoru jsem si spalil prst - odesel motorek ale nastesti jsem nasel stejnej na jedny vyrazeny mechanice.

Mluvil jsem o tom s manikem ze servisu a rikal, ze u techto typu meni kondiky casto.

Ales

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of CNCnet.info
Sent: Wednesday, April 18, 2007 12:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Varici kondenzatory - DVD Sencor SDV-7102

No na vetvi 3.3V bylo 3.8V a to jak na prazdno tak pod zatizenim. Na
vetvi 5V bylo 5.4V tam ty kondy nebyly tak silene zdevastovane. Nijak
jsem to vic nezkoumal, je zkonstatoval, ze je to opravdu minimalisticky
design neb diody pred kondy na techto vetvich jsou taky zhave ze na nich
ruku nelze udrzet a jelikoz to cinan vedel tak je nechal vlat na cca 1cm
dlouhych nozickach na DPS. Sam se divil ze ten DVD prehravac vydrzel 2
roky v zasuvce nonstop.

Nestihnul jsem to ani vyblesknout neb mi syn stal za krkem, neb mu
maticka slibila pustit film.

Radek Vicek