Varici kondenzatory - DVD Sencor SDV-7102

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Duben 18 12:51:58 CEST 2007

No na vetvi 3.3V bylo 3.8V a to jak na prazdno tak pod zatizenim. Na
vetvi 5V bylo 5.4V tam ty kondy nebyly tak silene zdevastovane. Nijak
jsem to vic nezkoumal, je zkonstatoval, ze je to opravdu minimalisticky
design neb diody pred kondy na techto vetvich jsou taky zhave ze na nich
ruku nelze udrzet a jelikoz to cinan vedel tak je nechal vlat na cca 1cm
dlouhych nozickach na DPS. Sam se divil ze ten DVD prehravac vydrzel 2
roky v zasuvce nonstop.

Nestihnul jsem to ani vyblesknout neb mi syn stal za krkem, neb mu
maticka slibila pustit film.

Radek Vicek