kde koupit uhliky

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Duben 18 10:47:14 CEST 2007

Kdysi byvala na Petrskem namesti v Praze prodejna, kde se daly sehnat
nahradni dily na zehlicky, pracky, remosky apod. Uz jsem tam nebyl nekolik
roku, tak jestli je tu nejaky znalec "mistniho" prostredi ...
Jindra Polivka

Dobry den, nevite prosim kde koupit v Praze uhliky 5x12,5x32,50 (delka není
podstatna, jsou i 34 a 35mm) s bocnim vyvodem (jsou to takove univerzalky u
motoru BOSH a SIEMENS). Vypadaji takhle:
http://www.avelmak.sk/index.php?lm=807&pg=det&article=25415
Nechce se mi davat za postovne to same, jako stoji ty uhliky. Je nutne pri
vymene osoustruzit komutator? Pokud ano, nevite o nekom kdo by mi to v Praze
udelal na pockani?
Jedna se o motor z pracky, prekvapive se po 13 letech motor zastavil,
protoze jeden z uhliku uz nedosahne na komutator. Trochu jsem ho podlozil,
ale chtelo by to nove uhliky, ono uz se o komutator hobluje i to lanko z
uhliku.

Dekuji
Pavel