OT: kde koupit uhliky

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Středa Duben 18 10:24:00 CEST 2007

Dobry den, nevite prosim kde koupit v Praze uhliky 5x12,5x32,50 (delka není podstatna, jsou i 34 a 35mm) s bocnim vyvodem (jsou to takove univerzalky u motoru BOSH a SIEMENS). Vypadaji takhle:
http://www.avelmak.sk/index.php?lm=807&pg=det&article=25415
Nechce se mi davat za postovne to same, jako stoji ty uhliky. Je nutne pri vymene osoustruzit komutator? Pokud ano, nevite o nekom kdo by mi to v Praze udelal na pockani?
Jedna se o motor z pracky, prekvapive se po 13 letech motor zastavil, protoze jeden z uhliku uz nedosahne na komutator. Trochu jsem ho podlozil, ale chtelo by to nove uhliky, ono uz se o komutator hobluje i to lanko z uhliku.

Dekuji
Pavel