Neznámá součástka aneb kvíz po čtvrtku :-)

Pátek Duben 13 10:49:14 CEST 2007

Hezké dopoledne :)

    no vidíte, takový unikát a mateřská firma se k němu nezná. Podle
loga na škatulce jej vyrobili v Elektročasu. Včera jsem tam psala s
prosbou o dokumentaci či nějaké informace. Odpověděli dneska a ochotně
(až jsem byla překvapená :) ) ale nehlásí se k němu, říkají že jej nikdy
nedělali a že možná někdo v ZPA. Tak nevím. Asi budu muset provést
řádnou zpětnou analýzu :-) Uvnitř je spousta krásný součástek typu
germániové tranzistory, germániové hrotové diody, různá trafa v
pouzdrech a podobně.

    Mimochodem, neměl by někdo nějaké info k přístroji co má na sobě
hrdý nápis "TANDELOVÝ Mohm METR" ?

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186