Neznámá součástka aneb kvíz po čtvrtku :-)

Marian Suchy lajost@zoznam.sk
Pátek Duben 13 10:35:54 CEST 2007

Československý Tandel skončíl tak,že sa zistilo,že už to má ktosi
patentované.Mám dojem,že Japonci Pán Glanc bol solídny chlap,ktorý to
skutočne objavil ale bohužiaľ,nie prvý.Bol obeťou vtedajšej
politiky,lebo sa nedostal k zahraničným prameňom a patentom. Celú tú
záležitosť pomaly ututlali a p.Glanc bol odmenený nejakým dlhodobým
štúdijným pobytom v USA (tuším). Niekedy v 70-80-tych rokoch som čítal
od neho nejaký článok na úplne inú tému,myslím že SSTV. Nikdy som
nepočul,že by tandel bol niekde použitý,takže to čo odfotila Saša je
prvýkrát.