Radioamateri, jste tu?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 17:10:52 CEST 2007

Omlouvam se , mel jsem samozrejme na mysli Friedrichshafen burza se kona
21. – 24. června 2007

Jinak si pamatuju, jak jsem byl v Norimberku a nejaky manik to tam uz
balil a protoze to nechtel uz vezt zpatky, tak mi vsechno venoval za "
odnos" ...
(Tenkrat jsem takhle prisel mimo jine k notebooku DELL 333 MHz Jen jsem
k nemu sehnal napajec a slouzi dodnes....)
Do toho Friedrichshafenu bych rad jel....