Radioamateri, jste tu?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 12 09:58:09 CEST 2007

Zdravim,
tuhle burzu jsem navstevoval nekolik let a tusim, ze jeden cas byla
presunuta nekam jinam. Je to zase v Norimberku ?
Ne, ze bych tam chtel ject, ale zajima mne to. Jinak jsem leta jezdil i do
Friedrichshafenu a samozrejme Holice.
Jinak o tom jak se da vyhodne nakoupit v Norimberku nebo ve Friedrichshafenu
svedci i to, ze jsem tam nejel snad nikdy s min jak sto t. a zpatky jsem mel
sotva na benzin :-)))
Jindra Polivka

Doporucuji burzu v Norimberku - kolega tam koupil TS-450 za 300 euro.
Sice byla po kurakovi, ale selou ji rozebral a vypigloval a jako nova!