Eagle schematic - umiestnenie suciastky do inej vrstvy

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Duben 12 08:00:18 CEST 2007

Obavam se, ze to nejde. Jedine jak pisete: vytvorit novou knihovnu s
novou vrstvou.

Zmenit barvu symbols vrstvy na sivou samozrejme ano, ale chapu to tak,
ze chcete mit symboly ve dvou vrstvach (s ruznou barvou).

Zdenek