Eagle schematic - umiestnenie suciastky do inej vrstvy

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Duben 11 21:31:53 CEST 2007

Dobry den,

potreboval by som v editore schem umiestnit symboly niektorych
suciastok do inej vrstvy tak, aby boli sive a pripadne, aby ich Eagle
ani nepokladal za suciastky nasledne pri vytvarani BRD (toto ale nie je
podmienkou). Vytvoril som si novu vrstvu (napr. 150 "old" sivej farby),
ale neviem ako do nej presunut/umiestnit suciastku. Da sa to vobec?

Pripadne nepoznate nejaky ULP script, ktorym by som si vytvoril
kniznicu "sivych" symbolov v novej vrstve z existujucich symbolov?

Ide mi o to, ze si chcem zdokumentovat upravy nejakej povodnej schemy,
tak by som si vypustene suciastky presunul do "sivej" vrstvy a do
aktivnej vrstvy "symbols" by som zakreslil doplnene suciastky (plus by
tam ostali ponechane z povodnej schemy).

Do "sivej" vrstvy dokazem kreslit len ciary, texty, kruznice..., no
takto vykreslovat diody, tranzistory, atd sa mi nechce...

Pouzivam free verziu 4.16 Light (bez cr*cku)

Vdaka, miro

Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.
http://games.yahoo.com/games/front