TGV

Středa Duben 11 20:38:55 CEST 2007

Hezký večír,

    no tak to se mi povedlo. Já jsem se ho totiž ptala hnedka jak došel,
ale pak jsem zapomněla to poslat dále. Moc se omlouvám, on na tom mozku
asi ten nádor fakt bude, protože to jinak není možné ...

    Nezjistila jsem vlastně nic, táta jezdí jen elektrické mašinky a na
dieslové nemá ani oprávnění. Jen ví že tam jsou také sériové motory, ale
jaké napětí to neví.

    Ještě jednou se omlouvám, ale opravdu jsem zapomněla :-((((

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186