Tiskarna

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Duben 7 11:27:07 CEST 2007

Jeden testik mate napriklad zde
http://www.tomshardware.com/2007/02/02/color_laser_printers_2/

V druhem dotazu jsem jaksi nepochopil na co se ptate, v kazdem pripade,
paralelni tiskarny jsou dnes spise vyjimkou USB vladne svetu.
Obecne plati tiskarna s vlastnim procesorem je lepsi a rychlejsi nez GDI,
ale holt drazsi.
Dalsi poucka, ve vydrodejnich akcich se ještě obcas vyskytuji vicepruchodove
barevne lasery, nebrat, oproti jednopruchodove laser barve to tiskne pomalu,
mizerne a zivotnost take nic moc.
Pokud jde o kompaktnost tak to je docela tragedie, oni 4 tonery a 4 valce
zkratka nekake mista zaberou.

Kdyz jsem domu vybiral barevny laser, tak jsem chtel, laser u kterého není
jiny spotrebni material nez "tonery", solidni naklady na tisk a solidni
rychlost. Po přečteni mraky recenzi jsem zvolil HP LJC 3800 a jsem celkem
spokojeny.
Tedy az, na CB tisk z barevného laseru si clovek musí chvili zvykat, je jiny
nez z CB laseru a kdyz clovek prechazi z 1200dpi laseru tak se mi zda i
neostry.
Dále u HP jsou tonery nad sebou a nad nimi v horni casti je zapekaci pec z
které papir pada do zásobníku, oproti CB tam tedy nejsou dalsi podavaci
valecky a draha po které papir jede do zásobníku a tak ma papir po vytisteni
trochu tendenci se "rolovat".

PN