Tiskarna

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Sobota Duben 7 10:15:32 CEST 2007

Sleduji, že je tu dost zapálených ... rád bych domů taky barevný laser,
jak píšete, na pár stránek. Tisk spíše čb, ale sem tam nějaký graf či
prezentaci potřebuji v barvě a musím běhat do fotostudia. Fotky tisknout
nehodlám, zase mám svoje peníze rád :D. Problém je v tom, že nemám
prostor. Hledal jsem nějakou solidní DB tiskáren včetně rozměrů a bez
úspěchu. Nevěděl by někdo o nějakém hezkém přehledu?

Ještě dodatečně, líbí se mi network tiskárny od HP, ale bojím se
rychlosti. V práci jsem měl kdysi dávno taktéž síťovou tiskárnu a pdfka
si tiskly rychlostí 20 stran za minutu. Po přehození na paralelní režim
je sice PC po dobu zpracovávání nepoužitelné, ale pak to z té tiskárny
lítá. Došlo k nějakému pokroku za poslední leta?

T.V.