OT: Pomuze nekdo s NUT na linuxu?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Duben 6 16:06:39 CEST 2007

Dobry den,

dekuji za informace, nakonec jsem pozde vecer, kdyz jsem to jeste trapil
z postele pres NB zjistil, ze je opravdu nutne spustet proces demona pod
specialnim userem NUT - tedy zavolanim: upsd -u nut  Prepinac -u zajisti
spusteni pod zvolenym userem.

Pokud tohle zajistim zacne to vsechno pracovat OK = ta hlaska s tim, ze
nelze cist ten soubor je asi trochu zmatecna a nebo jeste nevidim uplne
do celeho systemu tak abych to dokazal posoudit.

Budiz mi utechou, ze originalni SW LanSafe od Powerware take chodil jen
jednou po instalaci, po restartu PC uz nenabehnul.

RadekCX