TGV

Čtvrtek Duben 5 21:28:41 CEST 2007

Hezký večír,

    ano ano tak to je. Zapomněla jsem to připsat. Klasické lokomotivy
střídavé trakce nemají rozjezdové odpory, ale přepíná se jim napětí na
trafu. Dělá to stejný kontrolér jako u stejnosměrné přepíná odpory. Jen
je na střídavce všechno poněkud menší. A ve strojovně se člověk skoro
bojí kolik tam je místa :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186