TGV

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Duben 5 11:22:38 CEST 2007

Dobry den,
Rad bych upozornil na pomijeny fakt, ze odpor prostredi muze byt
zavisli jak na druhe tak na treti mocnine. A to podle toho, jake je
okolni proudeni. Pokud je proudeni okolo vlaku tzv laminarni, je odpor
zavisly pouze druhou mocninou. (zda je laminarni nebo turbulentni
zavisi na tvaru a rychlosti vlaku)

Honza K.