Notebooky Toshiba

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Duben 5 10:38:39 CEST 2007

Záruku jde dokoupit na dva nebo tři roky, v případě maloobchodního nákupu
musí být záruka 2 roky. Co jsem slyšel, tak autorizované servisy HP opravují
notebooky i po konci té roční záruky, pokud se právě jednalo o maloobchodní
nákup.
Jinak taky není pravda, že pozáruční oprava = nový notebook. Dostalo se mně
po roce a půl jedno HP do ruk, bez záruky, vadná základní deska, před rokem
a půl byla cena cca 50.000Kč. Nová deska 16.000Kč, ale HP nabízí program,
kdy vadnou desku (nesmí být viditelně poškozena a nesmí být politá) vymění
za 5.500Kč bez DPH. Můžu potvrdit, že to opravdu funguje, ale autorizovaný
servis se k tomu moc kladně nestaví. Když jsem tam psal mail, tak přišla
odpověď, že to opravdu funguje, ale bohužel ne na můj model. Tak jsem se
obrátil na www.nbservis.com a vše vyřešili k mé plné spokojenosti během asi
jednoho týdne. Ostatně v případě pozáručních oprav tuhle firmu doporučuju,
nabízí dobré ceny.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death