Notebooky Toshiba

azehw azehw@volny.cz
Středa Duben 4 20:15:50 CEST 2007

Pred nedavnem jsem kupoval Toshibu, zaruka 2 roky, servis v Brne, nezda se
mi to spatne...
AZE

----- Original Message -----
From: "andrej jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 04, 2007 7:59 PM
Subject: RE: Notebooky Toshiba

> Jediny dulezity parametr na noteboku je zaruka a kvalita servisu behem
> zaruky.

Zaruka je 1 rok u obidvoch a tak vazne neviem. Ono ked sa to pokazi mimo
zaruku, tak to potom ostava uz len skonstatovat "Tos chyba" a vyhodit. Cena
akejkolvek opravy sa rovna novemu notebooku...

> Jinak kvalita stroju vsech hlavnich znacek (HP,Dell,Toshiba,Leonovo) je
> podobna. (ctete: zalezi na kusu a vuli kremikoveho boha) Lisi se jen v
> kvalite a dostupnosti servisu.

Ten servis ma Toshiba dost dobry, tak neviem, este si to premyslim.

A.

> M.

> som
> novy

> danej
> mna

Mysleli ste si, že o autách viete všetko? NEVIETE!
http://auto.zoznam.sk