Detekce zdroje hluku (vybraci) ?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Duben 5 10:20:12 CEST 2007

Prave jsem 30 minut hledal v zarizeni vyschly velky elit, ktery delal dost neprijemny kraval a opet jsem zatouzil po zarizeni, ktere by umelo presne lokalizovat zdroj vybraci.
Myslite, ze je realne neco takoveho za rozumne penize postavit? Pozadavky na plose cca A4 najit zdroj slysitelneho hluku s presnosti v radu nekolika mm (do 10mm).
Dva mikrofony a vyhodnocovat polohu zvuku, nebo jeden , kterym by se nad plochou pohybovalo na to by jiz moihl existovat nejaky sw pro PC a zvukovku.
Resenim by si byly i akcelerometry, ale jak rikam, chce to neco trivialne jednoducheho.
Pouziji to tak 3x do roka

Dekuji ¨