Thalia

Havran Jiri Jiri.Havran@cez.cz
Úterý Duben 3 12:11:41 CEST 2007

Naprosty souhlas. Velikost a prubeh TM je vec zasadi. Ale pokud motor vadne
uz napr. pri 4000ot tak je to taky o nicem.
Ja mam kuprikladu motor doopravdy o temer trojnasobnem vykonu jako mela
sade 120 (1764cm, 99kW) a tady to opravdu oziva na 4000ot a je to celkem
adrenalin :-), bohuzel na 7000 zabira omezovac :-(
Nicmene se s tim da v pohode jezdit i strejcovsky nebot 16V de i
"vodspoda". Takze nevim o jakou 1.4 16V tedy slo, pokud byla v poradku.

S pozdravem Raven

Mno samozrejme nejde o ten vykon, ale o tocivy moment resp. jeho priebeh.

Dany model ho mal az do tych 4k ubohy, ako pisem, porovnatelny so S120.
Pritom papierovo mala skodovka nieco medzi polovicou a tretinou vykonu,
predpokladam, ze ten ani skodovaci neuvadzali pri 2500 ot/min.

Islo o 1.4 16V nemenovanej nemeckej znacky pred asi 10 rokmi.

wek