Zhasinani budiku - Berlingo

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Duben 1 21:40:20 CEST 2007

Ono uz je to skoro jedno kde to auto vyrobili a co je to za znacku...

Verte mi, ze jsem vybiral docela poctive co koupit a v tehle kategorii
si neni temer z ceho vybrat - jednou problemy s elektrikou, podruhe s
podvozkem, potreti s motorem - fakt neni k mani auto, ktere jsem schopen
zaplatit a nemelo nejaky pomerne zasadni problem.

Diky p.Benesovi mam aspon mlhavou predstavu kde by mohl byt zakopan pes,
ktery i odpovida tomu co jsem si myslel podle toho jak se to chova a
chovalo takze aspon mam smer kterym patrat.

RadekCX