Zhasinani budiku - Berlingo

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Duben 1 21:32:24 CEST 2007

Njn, co chcete od francouzskýho auta... :)
Já bych doporučil překontrolovat již zmíněný pojistky a prověřit, jestli
někde není zkrat na kostru nebo spíš někde porušený vodič, který ten zkrat
občas má. Pokud to hlásí nějakou chybu na CANu, tak to klidně může být i
vadná řídící jednotka...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death