Chlorid měďnatý

Neděle Duben 1 19:26:51 CEST 2007

Hezký večír,

    zkusím rybičkárnu na Masaryčce, protože o dobré drogerii tu nevím,
všechno jsou spíše parfumerie a když jsem chtěla pikslu toulenu tak jsem
chodila od čerta k ďáblu s tím že "mi to nemáme, kradli nám to feťáci".

    Nebo že bych ukecala kamarádku z Brna ať mi to přiveze do Přerova ?
No uvidíme, díky za radu, snad jej budou mít i bez soli :-)

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí gramatiku, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186