Re: Chlorid měďnatý

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Duben 1 19:00:13 CEST 2007

Tady v Brně bych šel do drogerie na Orlí :o), v Ústí snad bude také nějaká,
kde prodávají chemikálie. Nebo zkuste akvaristické prodejny. Používá se to
na ničení řas v akváriích (roztok s chloridem sodným)
Vladimír

Hezké odpoledne,

    tak nějak marně Googlim a Jyxuju abych našla kde se dá koupit
chlorid měďnatý v množství menším než obrovském. Potřebuji ho jen
trošku. Poradí mi prosím někdo ?

Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí gramatiku, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186