Kamery CCD,CCTV atd..

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Září 29 23:04:32 CEST 2006

CCD je typ snimace, CCTV je obecne oznaceni bezpecnostni kamery prislusnych
rekorderu pc karet atd.
Neboli, uvedl jste moc malo informaci k tomu aby bylo mozno urcit, proc to
neni kompatibilni s normalnim videem.

Vim, z doby meho pusobeni ve firme prodavajici domaci telefony a
videotelefony, ze vedle puvodnich 75Ohm koaxialnich rozvodu se pouzivaji i
novejsi kde je signal pretransformovan na vyssi impedanci a veden telefonnim
parem. Jsou vsak dokonce i nejake digitalni systemy, kde je sance pripojit
tam jinou kameru doslova miziva. Digital se ale moc nepouziva.

Jakub Ladman