Kamery CCD,CCTV atd..

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Září 29 13:43:20 CEST 2006

Ahoj,
mam v tom znaceni kamer trosku zmatek, zvlast diky posledni udalosti....
Bavme se jen o cernobilych kamerach -
mam klasicky domaci telefon s kamerou u plotu a v nem je osazen modul
CCD kamery Samsung , jak uvadi vyrobce...
Zkousel jsem tedy pripojit mezi vratneho a monitor svuj modul cernobile
CCD kamery, ale bohuzel - zadny obraz....
Mohl by mi tedy prosim nekdo objasnit, jake jsou vlastne mezi kamerami
rozdily, jak se znaci a ktere jsou vzajemne kompatibilni?
Potreboval bych vybrat CB kamerku, ktera by zde fungovala.... (druha
kamera, ktera se diva na plot z dalky...)
V minulosti jsem jiz takto kameru k vratnemu pripojoval, ale byl to jiny
vyrobce a tam slo vse hladce...
Dekuji