DATANONSTOP na Slovensku

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Sobota Září 30 21:46:02 CEST 2006

Dobry vecer.
Napadlo mi take "slovenske" riesenie. Mozno by ste bohli zneuzit
skusobnu prevadzku tejto sluzby:
http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=120908
Neviem ci je ta moznost aj v Trencine, ale u nas v Lucenci z dovodou
nedostatocneho pokrytia poskytuju tuto sluzbu na 7 dni zdarma, aby si
mohol zakaznik vyskusat prevadzku. Pocas tejto skusky mate bezplatne
alikvotne mnozstvo prenesenych dat. Instaloval som to priatelovi a
chodilo to uspokojivo.

IK

Zdalo sa mi, ze Jan Galuszka, pisal: