DATANONSTOP na Slovensku

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Září 30 21:35:13 CEST 2006

> to prvni reseni mohu vyuzit jako cizinec? 1000 Sk na tyden mi vubec
> nebude vadit, roaming GPRS stoji 300Kc/MB

Osobnu skusenost nemam, ale pisu tam:

"Službu Internet Nonstop si môžete aktivovať na samostatnej SIM karte
bez využívania akéhoko¾vek mesaèného programu služieb"

"Na aktiváciu služby Internet Nonstop je potrebná osobná návšteva
ktorejko¾vek predajne T-Mobile a podpísanie Zmluvy o pripojení"

Chapem to teda tak, ze dostanete novu SIM oproti podpisu zmluvy.
Nevidim problem v tom, ze nie ste obcanom SR. Napr. v T-Mobile DE v
Nemecku si predplatnu kartu (na hovory) mozem ako slovak zaregistrovat
bez problemov. Pocitam, ze minimalne pre clenov EU s tym problem nie
je.

> Dratovy internet nepripada v uvahu.

Bol tam :-)
:-)