UPS neprepina

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Pátek Září 29 13:31:51 CEST 2006

A po pripojeni seriovkou na PC ukazuje hodnotu mereneho napeti?
Ted uz nevim, jestli to bylo u 250, nebo 500-vky, ale spatne
ukazovala napeti a neustale nahodile prepinala.
Byl vadny odpor v delici pripojenem na sit.
Zhruba v polovine desky, uplne u kraje.
Dalo se to odsledovat, sel tam spoj primo na sitovy privod.
JURP