xport - vlastni aplikace

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Září 27 14:18:28 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 27.9.2006 od Pavel:

> moje otazka hlavne smerovala k tomu jak moc je to narocne ve
> srovnani psat program pro nejaky jednocip a pro Xport.

Pise se to v C, kompiluje se to pomoci Borlandiho C++ a pak to
"doprasi" jejich soft, ktery z toho udela balicek do XPortu. Neni to
nejak zvlast slozite, ale je tam spousta nedokumentovanych veci, ktere
leckdy neni lehke pochopit (aspon me to teda delalo potize a nektere
myslenkove pochody navrharu jsem vazne nepochopil dodnes). Ale ja si s
tim zatim jen trochu hral, nejsem na to odbornik.

> xport by delal webovou stranku na kofiguraci a monitoring, seriove
> komunikoval s 1-wire bridge. vlastni aplikace by vycitala teploty a
> ridila akcni cleny, v postate se to vleze do mensiho jednocipu, ale
> kdyz uz se budu hrat s tim xportem, tak mi prijde zbytecne tam cpat
> dalsi mcu.

Ono je to vyhodne zvlaste kvuli tomu ladeni. Da se do toho hodne
nacpat, hodne programovat, ale jak rikam, spatne se to ladi.

Pozor na to, ze velikosti souboru ve webove casti je omezena na 64kB,
takze sice se tam vejde dost, ale nemuzes pouzit treba velike obrazky
nebo ActiveX apod.

> Pri prohlizeni stranek lantronixu jsem nasel SDK jen pro Xport AR,
> pro normalni se pouziva stejny software, je zdarma ke stazeni?

Je potreba podepsat smlouvu s Lantronixem o nesireni, pak je zdarma
CPK, to je ono, kompilator, knihovny, dokumentace a par prikladu.

> proc se aplikace spatne ladi? predpokladam ze neni zadny debuger.

No ja zadny debugger nenasel.

> Kolik uploadu firmware snese Flash pri ladeni?

Me flashka zatim neklekla, ale ja delal tak maximalne stovky
prehrani...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem