xport - vlastni aplikace

Pavel hw@itherm.cz
Středa Září 27 14:05:02 CEST 2006

Lidi neblaznete,

kazdy muze odpovidat podle sveho.
zajimalo me jestli se vubec nekdo ozve ochotny podelit o zkusenosti.
moje otazka hlavne smerovala k tomu jak moc je to narocne ve srovnani psat
program pro nejaky jednocip a pro Xport.

Prave pohled na produkty od pana Pouchy me inspirovali k tomu neco takoveho
zkusit udelat primo do Xportu. Melo by se jednat o celkem jednoduchou
aplikaci na ovladani rekuperacni vetraci jednotky a pridruzenych systemu
(klapky, solar, zaluzie).

xport by delal webovou stranku na kofiguraci a monitoring, seriove
komunikoval s 1-wire bridge.
vlastni aplikace by vycitala teploty a ridila akcni cleny, v postate se to
vleze do mensiho jednocipu, ale kdyz uz se budu hrat s tim xportem, tak mi
prijde zbytecne tam cpat dalsi mcu.

Pri prohlizeni stranek lantronixu jsem nasel SDK jen pro Xport AR, pro
normalni se pouziva stejny software, je zdarma ke stazeni?

proc se aplikace spatne ladi? predpokladam ze neni zadny debuger. Kolik
uploadu firmware snese Flash pri ladeni?

Pavel