RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Září 26 14:00:08 CEST 2006

Samo ze jde o to s cim se to porovna
Ale z toho co je ted na trhu je tohle asi jedine prohlasitelne za obrabeci stroj
Presnosti nekterych vedlejsich rozmeru tam jsou bidne takze se k tomu cokoli tezko dodelava
A 16 se od 20 hodne lysi zpracovanim
Co se tyce protokolu tak merene hodnoty z protokolu byli podstatne horsi nez mnou namerene takze jsem budto nejak divne meril a nebo radsi nemci delaji rezervy

Jen tak mimochodem co se dnes nedela v cine?

Je jasne ze to bude delane v cine protoze jinak by to nestalo 30 ale 300

Ale jde o to kdo tam tu fabriku vede

Pokud vim tak nemci u nas taky vedou fabriky prisneji nez cesi

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, September 26, 2006 1:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: MECH : soustruh s frézkou ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. napsal(a):
> Myslel jsem to uplne vazne vzhledem k tomu soustruhu co jsem si koupil
> a stojim si za tim Uz jsem si do toho taky tuknul a je to nebe a dudy
>
> Na tom soustruhu je videt I upadlej imbusak :-(

To zaskrabani je totiz jen tak pro oko - s nejakymi parametry to nema vubec nic spolecneho. Mam osobne frezku BF16 (na to co potrebuji staci - ale pujde tam asynchronak a menic)) a ohledne nemecke kvality (vyrabene v cine) bych velmi polemizoval. Stejne tak o mericim protokolu dodavnem ke stroji. Jinak mi v zaruce uhorel jeden uhlik na BF16. Stejne tak dokulata obrousene (podle povrchu nejspis rucne rozbruskou - nemeckej cinan nemel svuj den) zadni celo.

Kolega ma od nich soustruh a tak vim o cem mluvim. Za MN80 bych ho nemenil.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info