MECH : soustruh s frézkou ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 26 13:52:16 CEST 2006

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. napsal(a):
> Myslel jsem to uplne vazne vzhledem k tomu soustruhu co jsem si koupil a stojim si za tim
> Uz jsem si do toho taky tuknul a je to nebe a dudy
>
> Na tom soustruhu je videt I upadlej imbusak :-(

To zaskrabani je totiz jen tak pro oko - s nejakymi parametry to nema
vubec nic spolecneho. Mam osobne frezku BF16 (na to co potrebuji staci -
ale pujde tam asynchronak a menic)) a ohledne nemecke kvality (vyrabene
v cine) bych velmi polemizoval. Stejne tak o mericim protokolu dodavnem
ke stroji. Jinak mi v zaruce uhorel jeden uhlik na BF16. Stejne tak
dokulata obrousene (podle povrchu nejspis rucne rozbruskou - nemeckej
cinan nemel svuj den) zadni celo.

Kolega ma od nich soustruh a tak vim o cem mluvim. Za MN80 bych ho nemenil.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info