Prevodnik analog - SPDIF, je neco takoveho?

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Září 26 00:00:44 CEST 2006

Zdravim,

uz si zase vymyslim ptakoviny. Dostal jsem se pri digitalizaci starych
nahravek (analog, civkac nebo gramofon) k potrebe dostat zvuk do PC.
Prestoze mam relativne slusnou zvukovku (alespon proti soucasnym
zvyklostem - jedna z prvnich mene osizenych Live! 5.1, tenkrat stala docela
ranec), nejak nejsem uplne spokojeny s tim, co slysim ze zesilovace a
nasledne s tim, co slysim z PC. Vypada to, jako kdyz se mi na vstupu nejaka
cast pasma ztraci, o problemech s rusenim z PC ani nemluve - jsou slyset
spicky pri vystavovani hlavicek disku atp.

Tak jsem si rikal,jestli neexistuje nejake slusne reseni digitalizace mimo
PC - treba retezec gramofon - predzesilovac - prevodnik analog/SPDIF - PC.
Rekneme, ze mimo toho prevodniku bych to mel :) Existuje neco takoveho a da
se to poridit za nejakou normalni "lidovou" cenu? Nebo je rozumne reseni
nejaka externi USB zvukovka jako treba Audigy?

Diky.

Pavel Kutina

Daląí informace o konferenci Hw-list