Tlumivka pro step-down

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Září 25 16:31:38 CEST 2006

Diky za odpovedi, konecne se tomu zas muzu venovat.
Vstupni napeti je z usmerneneho 230/24V trafa, pokusne jsem ho premeril,
naprazdo ma ss 36V a pri zatezi jen 25,6V. Mustek mam udelany z diod
MBR1645 (vim ze jsou pretizene, ale prozatim tu nic jineho nemam) a
vyhlazovace kond je slozeny z 18ks 2m2/50V/105C.
K te nesmyslne hodnote jak rikate me vedl vypocet na webovem kalkularu,
nevedel jsem jake je typicke zvlneni proudu, ktere bylo pozadovano v
zadani. Zvolil jsem alternativu pozadovaneho minimalniho vystupniho
proudu na 0,1A, abych mohl udelat rozumnou interni umelou zatez, protoze
chci aby se zdroj choval spravne i bez vnejsi zateze.
Pozadovane vystupni napeti je 24V (s toleranci rekneme 1%). Mohl byste
tedy uvest priklad navrhu tlumivky?
Diky

Tosa