Nějaký soft na integrování ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 25 10:25:52 CEST 2006

Zakladna chyba je, ze pocitate naboj ("vydrz") akumulatora v mA/h, ona
je v mAh (nasobenie miesto delenia).

<dost blby humor> Rozdiel je teda stvorcova sekunda (vzdy som sa snazil
predstavit si tak nieco, napr. watt je kilogram krat meter stvorcovy (to
este ide) za sekundu kubicku (tak to uz teda neviem neviem :-))) </dost
blby humor>

wek