RE: Nějaký soft na integrování ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Září 23 00:23:51 CEST 2006

Ale jo,

jenže když to budu sčítat, tak mně pro 1000 vzorků za sekundu a odběru
5mA vyjde součet 5000. Abych to přepočetl na sekundu (tedy mA/s), musím
to tím 1000 dělit a nikoli násobit.
To je to, co jsem měl na mysli.

Prostě, abych to podtrhl a sečetl. Když budu mít vzorek jedné sekundy
odběru (zbytek si zjistím měřením proudu ve spícím stavu) a ten vzorek
bude mít 10.000 bodů a každý bod bude vyjadřovat okamžitý odběr v mA,
tak to prostě posčítám a vydělím 10.000.
Získám tak odběr v mA/s, což se snadno přepočte na to, jak dlouho vydrží
baterka kumulující náboj např. 220 mA/h.

Zdraví PavelK