Apple x PC

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Září 24 10:18:02 CEST 2006

No ja nevim kupujeme delly od www.promocomp.cz
Coz jsou vyrazene pc z nejake koleje
Maji tam p4 na 2G s win wp za cenu cca tech win xp :-)))))
Takze vlastne hardware asi tak za 1000 korun
Pritom tam jsou nove disky a celkove je to masina ktera je mnohonasobne lepsi nez bastly ktere tito hardwarem vymenujeme

U tech dellu jsem resil jeden vadnej disk za posledni dva roky

U tech bastlu je to uz celej kumbal cca 4m^3 uplne plnej vyhazeneho hardware

Nejdriv mi sef neveril ze to bude mit nejakej prinos ale skutecne ma a velkej

U znackovejch vyrobcu je jeden zasadni problem
Trh je v posledni dobe donutil vyrabet I levne smejdy aby byli konkurenceschopni
A holt je velmi problematicke poznat co je smejd od IBM a co uz je vyssi kvalita

Zpravidla je ta kvalita vyrazne drazsi ale v celku se to vyplati

Uz treba z toho duvodu ze na encodovani videa jsme pouzivali bastly a windows media encoder
S tim ze jsme meli uptime toho PC cca tyden az mesic nez to vytuhlo

Pak jsme kopili fujitsu siemens 2x Xeon a na nej jsme dali hned tu samou naloz co meli ty 4 bastly
Uptime asi 7 mesicu hovori za vse
Bejt tohle nasazene vsude tak jsem bez prace