Apple x PC

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Září 24 09:02:54 CEST 2006

No rozdil byva v tom, ze znackova PC mivaji vesmes ty OEM komponenty
peclive povybirane dle kvality a spolu odzkousene. Mnozi skladaci
vybiraji rovnez peclive, ale pouze dle sloupecku "cena".
No a davaj si taky zalezet na vyreseni odvodu tepla (coz mnozi
skladaci taky zanedbavaj)
Takze secteno a podtrzeno - kdyz ma skladac rozum, nema moc cenu
"znacku" kupovat.
Je treba jese vzit v uvahu fakt, ze kdyz ma administrator skladat vic
PC a je to kazdy pes jina ves, je to o nervy.
Marek