hladinove elektrody

Schmidt Jan Ing. schmidt@diamo.cz
Čtvrtek Září 21 11:16:32 CEST 2006

Mrkni na toto http://www.lovato.cz/index_06.html mame je take ve studni a funguje to bez problemu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Thursday, September 21, 2006 10:37 AM
To: 'HW-news'
Subject: hladinove elektrody

Zdravím konféru.
Montuji právě domácí vodárnu, nautila na dně studny, a rád bych zapojil eletrodové měření minimální hladiny. Řešení s plovákem se mi nelíbí, a i praktik mně varoval na možnost zarostení řasmi. Elektronických snímačů je na trhu řada, ale marně jsem hledal doporučení jak udělat elektrody u dna studny.
Když ke dnu natáhnu kulatý kabel 2*1.5 a nechám na konci cca 5cm odizolovaný
-jaká bude impedance nacucaného kabelu
-pokud zajistím AC napájení 50Hz (přez kondezátor) proud řekněme 10mA nerozežere se mi ta měď na konci?
Rád bych elektrody umístil na jistotu, a né to rok ladil a zkoušel.
Lubor

PS v prodejně s čerpadly mi poradit odmítli, prý je to jejich tajemství, za nějaké tísíce by namotovali naklíč...