Re: hladinove elektrody

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Září 21 11:03:37 CEST 2006

Dobrý den.

Můj otec rozjížděl před lety jeho byznys právě výrobou hladinových spínačů a sond. Sondy vyrábějí zalitím mosazného šroubu dentakrylem do PVC trubky. Pokud je voda aspoň malinko agersivní, eletrodu po čase sežere a je nutné ji vyměnit. Obávám se, že oholený kabel Vám dlouho nevydrží.

Pokud se s tím nechcete dělat, snad je ještě prodávají. www.vobuko.cz, e-mail: vobuko@vobuko.cz

Vojta Bubník