Tluste vrstvy

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 19 10:13:11 CEST 2006

Presne tak; jediny zasadnejsi problem je, ak potrebujete polovodice vo
forme cipu, tam by mohol byt problem so zhananim, myslim, ze
nakontaktovat by to mohli kdekade...

A ak to chcete mat v style DIL, rad dodam piny :-)

wek

PS. Moj tip bol byvaly MESIT Uherske Hradiste, bol som tam asi pred 10
rokmi ked sa ta hybridaren volala HIT ale na webe po nich nie je ani
stopy, takze asi uz nie su...