Tluste vrstvy

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Září 19 09:09:15 CEST 2006

nie nemam, polovodicove suciastky sa daju kupit ako "die" (neviem ake i
sa tam pise), takze si cip nalepite a nakontaktujete sami. V sucasnosti
ked su dostupne pasivne suciastky velkosti 0201 nema zmysel rezistory
patlat odporovou pastou a trimovat laserom. Velkost je ta ista, mozno
este mensia...
Ine je to u mikrovlnnych obvodov, kde keramicky substrat poskytuje
relativne vysoku permitivitu, ale taketo PCB materialy su dnes tiez k
dispozicii, neviem ci sa neda kupit rovno aj samotna keramika s
nanesenou medou. Minimalne PCB substraty s epsilon 10 su bezne dostupne.
b.