Re: touchpad a jeho využití ... opraveno :)

Petr Tosovsky petrtoshw@gmail.com
Neděle Září 17 21:03:16 CEST 2006

Ptal jsem se tu pred casem na to same, nakonec jsem to zkusil pripojit na
PS2 a prekvapive to hned fungovalo. Nasel jsem si jeste nejake ovladace,
ktere mi pridali funkce jako nastaveni sily stisku a rolovatka v krajich.
Zapojeni jsem tipnul, napajeni se da dohledat a datove vodice odzkousite
pres ochranne odpory.
Tosa