Sporak Gorenje EMC62

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Září 17 16:49:12 CEST 2006

Dobry den,
u sporaku Gorenje EMC62 nam zacala na dvou plotnach blbnout regulace.
Obcas se stane ze pustena plotna se roztopi sama od sebe na maximum.
Nesetkal jste se s tim nekdo? Nechci vas tu obtezovat nejakym
korespondencnim kurzem pro opravare sporaku amatery, ale prece jen je
tu jista pravdepodobnost ze by se zde mohl vyskytovat nekdo kdo by mi
poradil ale alespon jak se do toho sporaku dostat (musi se obvykle
vytahnout ze zastavby X staci povolit ty spravne srouby zepredu,
atp.), pripadne dal rovnou tip k te zavade.

Diky Lukas Burda

ps: ono jde hlavne o to se tam dostat. V pracce jsem taky sitovy filtr
vymenil hned (no byl cely ocouzeny, takze ze je treba ho vymenit doslo
i me), ale pred tim jsem se do toho par dni dostaval :-)