Dvojite diody

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Září 17 16:20:24 CEST 2006

nevidim dovod preco by mali byt udaje udavane pre paralelnu kombinaciu.
Mozno keby to bol nejaky typicky pracovny mod tak by sa nad tym dalo
uvazovat...
Ale mas pravdu, datasheety treba citat velmi pozorne, hlavne ku trochu
sofistikovanejsim suciastkam (napriklad AD alebo Xilinx su naozaj
experti). Tam sa presne ako hovoris udavaju udaje na ohurenie
spotrebitela, ktore sa podarilo zmerat len raz, mesiac bol pri tom v
splne, teplota bola 25.7C, susedova fena mala menstruaciu a Jacques
Chirac bol na oficialnej navsteve kokosovych ostrovov.
Cim viac poznamok malymi pismenami na konci datasheetu tym by mal byt
clovek pozornejsi ;-) Uz ma takto nasrali vela krat :-)
b.