RE: převod peněz ze zahraničí

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Září 13 16:13:47 CEST 2006

Zdravim,

www.moneybookers.com

Zrizeni konta zdarma, maji lokalni pobocky v ruznych statech, takze prevod penez je pak za mistni poplatky.
Prevod muj ucet -> muj ucet u MB je pomerne levny
Prevod cizi ucet -> muj ucet u MB je jiz drazsi, snad kolem 50Kc.
Z uctu pak lze platit cokoliv kamkoliv, pokud je mi znamo.

Uzivam to pro placeni voip operatora, www.voipdiscount.com
Hlavni je, aby si posilal ty penize na ucet u MB ze sveho uctu nebo pod svym jmenem, pod kterym je registrovany u MB, pak neplati tak moc. Vsak mrknete na ty stranky:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu