OT: převod peněz ze zahraničí

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Září 13 13:33:29 CEST 2006

Mno, do KB mi to vychadza 100+145 Sk, a to este tipujem ze si prihodia
ak nemam ucet v Postovej Banke (co si pre tuto prilezitost nemienim
zriadovat), nie? Je to tak polovica toho co som platil, takze zasa az
take terno to nie je.

Este mozno ostava aj problem identifikacie platby na obidvoch stranach
pre uctovne a danove ucely. V tomto som absolutny laik a tak pre pokoj
duse a danovakov si priplacam za standardny prevod, ale rad sa dam poucit...

wek