Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Neděle Září 10 23:58:29 CEST 2006

Bohuzel pro tatu, ja jsem nikdy nemodelaril (on uz od detstvi), takze
tata to ma vsechno z praxe (a samozrejme take od jinych modelaru).
Vzdycky jsem zasnul, jak je to v podstate jednoduche (me a sestre rezal
ruzne profilove blbosti z polystyrenu). Je fakt, ze rezani 1,5m delky
(tloustka 5cm asi) je dost o pokusech - teplota vs. rychlost.
Kamos to zkousel dotahnout trochu dal, zhruba pred 2roky delal takovouto
rezacku s ovladanim pomoci AVR + krokove motory. Chtel se zbavit toho
postraniho vedeni.

--
        Petr "měřák" Minář